نامه وارده به یزدفردا :(انتخابات مجلس هشتم 446)

یزدفردا :یکی از کاربران یزدفردا طی یاد داشتی در زیر مطلب بیانیه کوتاه یزدفردا به پاسخ رسمی ستاد مهندس اولیاء»::يك تصميم از طرف شوراي سرپرستي يزد فردا در پاسخ به اعتراض هاي مكرر اعضاي ستاد مهندس اوليا

نظری ارائه نموده بودند که لازم دیدیم بدون پاسخ گذاشته نشود و شاید سئوالیتعداد دیگری از همراهان فردائی باشد

متن یاد داشت وارده به شرح زیر است :

 

سادات :دوستان مدعی دمکراسی و آزادی بیان بیایید از یزد فردا بخواهیم نظرات همه را در مورد مهندس اولیا منتشر کند حتی نام یک نفر از افرادی که از مهندس اولیاء حمایت کرده اند تا به حال در یزد فردا درج نشده !!!

دوستان مدعی دمکراسی و آزادی بیان بیایید از یزد فردا بخواهیم نظرات همه را در مورد مهندس اولیا منتشر کند همه همه همه نه فقط ...

بعد قضاوت با مردم

ولی اگر یزد فردا این کار را نکرد یعنی مشکل از اوست به عنوان مثال حتی نام یک نفر از افرادی که از مهندس اولیاء حمایت کرده اند تا به حال در یزد فردا درج نشده !!!

ولی در مورد رقیب به به آفرین این است بیطرفی سایت این است دمکراسی و آزادی به به آفرین.

سادات

پاسخ یزدفردا :تمامی اخباری که ما از آن مطلع شده ایم منتشر نموده ایم

توضیح یزدفردا :دوست گرامی ضمن احترام به نظرات جنابعالی

اولا ما در طول حیات یزدفردا هیچ نظری را تا کنون سانسور نشده وسعی شده است محلی باشیم برای

ارائه افکار عمومی و تبادل اندیشه.

و در انتخاباتهای گذشته نیز به همین منوال بر خورد نموده ایم و در ادامه دادن این راه مصممیم و خدا را شاکریم که وام دار هیچ حزب و گروهی نبوده و نیستیم .

 ملاک عمل ما اطلاع رسانی بوده و می باشد و بر این اعتقادیم که افکار عمومی خصوصا مراجعه کنندگان به دنیای مجازی

خود با شعور بالائی که دارند قدرت تشحیص حقایق را داشته و در انتقال افکار مثبت خود به دیگران از تاثیر گذارترین اقشار جامعه به حساب می آیند .

و در مورد سئوال شما

1-اخبار منتشره در سایت یزدفردا از ابتدا (نیمه اول سال 1384 )تا کنون همگی در قسمت آرشیو اخبار یزدفردا موجود ودر دسترس کاربران می باشد و اگر در قسمت جستجوی سایت (سمت چپ بالای صفحه اصلی سایت یزدفردا )کلمه مورد نظرتان را درج می نمودید،با کلیک جستجو  قطعا پاسخ سئوالتان را می یافتید و اینگونه به همکاران یزدفردا حمله نمی نمودید .

2-به هر حال امید واریم پس از رویت اخباری که شما مدعی هستید که یزدفردا سانسور نموده است با شهامت همانگونه که ما را مورد خطاب قرار می دهید یزدفردا را متعلق به خود بدانید و به ما حق بدهید که انتظارمان از دیگران همان باشد که هست :
لطف نمائید به آدرس های زیر مراجعه و ببینید که برای ما تفاوتی ندارد که کدام فرد در انتخابات پیروز شود و ما تنها وظیفه اطلاع رسانی  را انجام داده ایم .

 
 

 

 

مهندس سفید در مراسم خداحافظی کلانتری: جامعه ما خفته و بی خرد نیست مهندس سفید در مراسم خداحافظی کلانتری: جامعه ما خفته و بی خرد نیست (انتخابات مجلس هشتم )270 مهندس سفید در مراسم خداحافظی کلانتری: جامعه ما خفته و بی خرد نیست  (انتخابات مجلس هشتم )270

 

 



 

 

 

 

 

 
 



 
 
 


 

 

 
 
 
 
مهندس اولیا طی پیامی از مردم تشکر کرد مهندس اولیا طی پیامی از مردم تشکر کرد
تاریخ : دوشنبه 27 اسفند 1386 - بعدازظهر 04:46
 
 
 
پیام نوروزی مهندس اولیاء (انتخابات مجلس هشتم)397  پیام نوروزی مهندس اولیاء (انتخابات مجلس هشتم)397
تاریخ : سه شنبه 28 اسفند 1386 - بعدازظهر 04:02
 
 

 

 

 


منتظر نظرات و ایده های تمامی فردائیان هستیم
 
 
یزدفردا

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا